Blogg

Ny blogg med Kine ++ ein lang bloggpause på dinna bloggen

Heihei :- ) No hakje eg blogga på lenge her, hakje gidda rett og slett! Men no fant eg og Kine ut at vi skulle lage ein blogg ilag, og sjå om de går bra, så håpa dåkke vil følle med på den ; www.e...

På vei heim

I helga har eg vert i lillehammar i konfimarsjon, og vi har sove på hotel! de syns eg e kosli, men de kan bli kjedelig etter kvart. Eg har kjøpt meg tre nye ting så eg kan vise dåkker når eg kjem h...

Fjell tur

Eg har blogga masse no! føle eg då :-) Men uansett idag på skulen har vi gått tur opp på eit fjell, og de var utrulig slitsomt syns eg! Men de var herlig og komme på toppen, de er ein god følelse. ...

God morgen

Heihei:-)Idag så skal vi vere på ein gard på skulen, så vi skal møte opp der kl 09.00! og eg bur nesten ved siden av, så eg slapp heldigvis og møte opp på skulen først:-) Eg har hatt utrulig god ti...

The last song

For ein herlig film♥ Eg såg den på onsdag, så de vart eit litt seint innlegg om de men!har du sett den?-ELISEKH

Kyrkja

Hei folkens!Eg har vore dårlig og blogge som vanlig, men viss eg forsette og blogge blir de nokk berre av og til eg kjem til og blogge, viss eg ikkje får igjen blogg lysta! Men i går var Kine med m...

sjuk

Hei folkens!Eg fikk så lyst til og blogge idag! Men det blir berre eit kjedelig innlegg..men eg har also klart og bli sjuk, ilt i halsen,litt øyre verk,og nasa mi er heeilt tett nesten:-( hata og v...

Flink bloggar sa du?

Ehm, Ja. Eg ekje noko flink og blogge nei! Eg har virkelig glemt heile bloggen min i de siste, og eg har delt litt meir tid me venna,trening,og familien, istaden for dataen! Ekje så masse på dataen...

Voss turen

Sorry for eit seint innlegg om voss turen, eg kom seint heim igjen på Torsdagen,og då orkte eg ikkje og blogge, men så har eg ikkje blogga før no idag! Men eg tok ikkje noko særlig bilde akkurat, t...

Hei og Hade

Heii!:-)Ditta blir berre eit kjappt innlegg, for no skal eg ete frokost dusje,og pakke ferdig! Så reise eg me buss til voss me Stinefina:-) Det blir kosli! Eg skal prøve og ta masse bilde, så eg ka...

Vert herlig sol i dag

Idag har sola vert herlig, menså begyntede og skye over seint om dagen..Men eg har fått sola meg masse idag, og faktisk fått litt farge! Eg trenge meir farge, eg vil bli bruuun. Så får håpe de blir...

Komt heim får hytta

Heiheei! :-DNo har eg komt ned igjen frå hytta, vi har jobba mykje på taket på hytta, for take har leke litt! Og de var igrunn kjedelig og jobbe me! Så de var herlig og komme heim og dusje:-) eg to...

Reise på hytta igjen

Eg reise på hytta igjen idag..Så de blir ikkje noko blogging før søndag eller mandag! Vi e alt for masse på hytta no, lei av den! Men de e jo ofc litt kosli der og:-) Kan prøve og ta litt bilde, me...

Innkjøpe frå tysdag

No skal eg legge ut innkjøpe frå tysdag før eg reiste opp på hytta:-) de ekje noko stort eg kjøpte.Jakke frå skogstadFlis jakke frå skogstad den og.Det var de eg kjøpte meg, eg måtte ha ny jakke, o...

Hytte tur

I dei to siste dagane har eg vert på hytta, såeg fikk ikkje blogge osv. Stine vart me meg på hytta,så de vart kjekkare!Vi handla snop osv, så vi koste oss masse:-) eg trenge egentlig ikkje å skirve...

Eg trenge header hjelp!

Eg trenge foresten header hjelp!! Eg greie virkelig ikkje og lage headera sjølv, de går berre ikkje! Så om du vil lage så berre lag så mangen du vil! Viss de e mangen så laga,vil eg ha sann avstemm...

Bildene av Meg og Kine

På vei til Alexsandra, for og bade! de var utrulig koslisuper glad idegDå hadde vi komt framAw,Kine e så skjønn :*Eg tok sklie, de e kjekt!HerligDei stolane e gode og sitte iDe var sann sol greie i...

Frukt <333

Hei!Tenkte eg skulle berre legge ut eit kanskje litt usaklig innlegg. Ista åt eg noko sjukt godt, de e så herlig og ete! Og noko meir har eg egentlig ikkje og skrive, uten at seinare/snart kjem de ...

Ny klippt

Heihei!Eg har legge ut bildene av meg og Kine seinare ikveld!Men idag kom eg ned igjen til Mamma, også fikk eg endelig klippe meg! Eg har hatt så sjukt flisette og ekelt hår, no var de deilig og få...

Feil data

Eg kan ikkje blogge me bildene ifrå dagen før, fordi eg har feil data no, og den dataen bilda e i, e me Mamma, og no e eg me Pappa. Men viss dåkke vil at eg skal legge dei ut på Søndag-Mandag, så k...

Innkjøp

Hei!I natt sov eg oss KineMadelen! De var utrulig kosli! De e lenge sida eg har overnatta me ho. Vi har tatt mangen bilde, så eg skal lage eit innlegg seinare idag, eller imåra om de:-) Men idag ha...

Jordbæær og sol

No sitte eg ute, og nyte sola og ete jordbæær! herlig♥ Men eg skrive ikkje så langt, forr eg ser nesten ikkje ka eg skrive,så viss de e ein skrive feil nokon plass, så e de fordi eg nesten ik...

Litt bilder og innkjøp frå ferien

Heihei!Eg e sikkelig treig me og blogge! Eg skulle egentlig blogge me innkjøpa på ferien, men de vart ikkje! Igår kom eg heim igjen i 5-6 tida,og de var deilig og komme heim! borte bra,men hjemme b...

Litt om meg

Eg har sann egentlig ikkje skreve så masse om meg på bloggen min,så no tenkte eg at eg kunne skrive litt om meg!Eg heite Elise Kvile Hjelle, er 14 år gammal,er fødd 11.feb. Før budde eg på Hjelle(b...

Onepiece

No har vi komt til sandefjord! eller vi kom der i 5 tida ca. Og her fikk eg inn internett der vi bur! jippi:-D Idag har eg sola meg,gått tur,vert i byen,søte i bil, og kosa meg! Og no spela Mamma o...

Kristiansand

Eg fikk internett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja eg har prøvd og fått internett masse no! Og endelig har eg funne ein plass der de var internett! :-D Eg har vert i byen og handla klede,sola meg,p...

Elise er på ferie!

Heisann! :-)Elise er på ferie i Kristiansand, og ho får ikkje inn internett så ho får ikkje blogge før ho kjem heim igjen.- Rikke Marie

I dag reise eg til..

Kristiansand! Eg gleda meg veldig til å reise no! kl går alt for treigt! Eg reise ikveld kl 18.00 også kjem eg fram ca. kl 07.00 i måra tidlig, uff de blir ein lang køyre tid, men eg har DVD og sjå...

Får ikkje sove..

Eg skulle prøve og legge meg tidlig idag, men de gikk ikkje:-( eg la meg halv 12 og her ligge eg LYS våken..så eg måtte berre starte dataen, hakje noko anna og finne på uansett.eg gidde ikkje og ta...

Ferietur

Eg hakje sakt kor eg skal i sommar! Så i sommar skal eg til Kristiansand, eg gleda meg veldig! Våras familie og Onkel,tante, og søskenbarna mine vi skal reise ilag, også skal vi vere i kristiansand...

Heihei! :-D

No blogga sjølvaste RIKKE MARIEpå bløggjen te ho Elise kvile hodelaus! :L Eg har jo sann knakande godee hunor , soee ja! :LMen eg vil berre seie kor ufattelig gla eg e i deg elise , du betyr ufatte...

Idag har eg..

Idag har eg..Eg og RikkeMarie gikk ned til bussplassen for at Mamma skulle hente oss.Plokka vill jordbær mens vi venta på Mamma! de er godt de♥Eg dansa regndansen mens vi venta på Mamma.Rikke...

Fjortiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Hei!I natt har eg ovarnatta med Rikke Marie, vi har vore på dataen,hypre, og hatt de kjekt! Også idag vakna vi halv 2, også åt vi frokost og stelte oss osv..også etter ein stund for vi ned til meg,...

Sola

Sorry for 0 blogging i de siste! Eg sov på hytta igår natt, også når eg kom heim igjen gadd eg berre ikkje å blogge! Men no blogga eg:-) Idag har eg jobba her heime ute! eg har tynna eple, de er ei...

Taco

Idag har eg gjort ingenting, eller eg passa Emil bitte litt idag, også no har eg nett ete taco! Nam♥ Eg har egentlig ikkje så masse og skrive, og eg har ingenting og blogge om, så de er gansk...

Jogga

No har eg nettopp vert og jogga! De trengte eg virkelig sann egentlig! No har eg nett tatt ein lang dusj, og no skal eg prøve og finne ei go film på tven.uten sminke,ser ikkje bra ut........har du ...

Hot or Not?

Eg har ditta skjørte sjølv då! Eg lika de veldig godt!Hot or Not?-ELISEKH

Venta på at Kine skal bli ferdig i dusjen

No har eg sykla inn til Kine, også no er ho gått i dusjen mens eg fikk låne dataen hennas! Ho er no bra snille ho.♥Seinare i kveld skal vi sjå eclipse, eg gleda meg veldig! Eg har høyrt den s...

...

Ja eg har rota me bloggen min no! eg skulle prøve og få mindre profilbilde,også vart de berre rot! Men eg får nokk fiske de imåra håpa eg! De ser litt dumt ut, men berre oversjå de (y)natta-ELISEKH

Eit bilde eg lika så godt

De er eit bilde så eg lika så godt av Meg og Kine♥ Ho betyr så masse for meg! Og eg er så glad i ho! Ho er alltid der for meg når eg trenge ho!Har du eit bilde du lika veldig godt?-ELISEKH

Lys VS mørkt hår

Hei!Eg hakje så veldig masse og blogge om så då tar eg berre ein VS idag! Men idag så har eg hatt besøk av Ruben♥ Alltid kosli og ha besøk av Ruben! Også ette de kom Besta og Besten og vi har...

Sommaren er her :D

Endelig er de blitt fint veir igjen! Igår var de heilt blå himmel og deilig sol, og idag er de overskya, men de er 23 grade uansett de er herlig♥ I dag har eg vert nede me sjøen me Mamma og l...

INNKJØP

I dag sto eg opp halv 8 og reiste til førde med Mamma og ste faren min Mads! Eg skulle kjøpe cardigans, men eg kjøpte ein tjukke gensar og :-) Eg prøva og spare litt penga så eg kan ha til eg skal ...

NYTT HÅR

HEI!I natt har eg overnatta oss Kine, vi sov i kjellaren til Kine, og der såg vi ein film så eg huska ikkje kva den heite, også åt vi godteri, og prata og koste oss! Eg koste meg vertfall! Idag våk...

NATTA

Eg har sikkelig blogglyst no! Så no tenkte eg at eg skulle berre blogge eit natta innlegg. :-) Eg haregentlig ikkje så masse og skrive..Men idag har eg jo vert me Rikke og vi har jobba, og vore me ...

Nytt design

Eg er blitt sikkelig lei av bloggen min no! den var ikkje kjempe fin! Så no har eg endra skrift, ny header, og fått større pofilbilde, eg skal endre meir, men ikkje endå. Headeren lagde eg veldi kj...

Telt tur på verandaren

Heeei!I dag har eg passa lille broren min Emil. Og ette de for eg og mamma ein liten tur ut ti Eid for og handle litt osv.. eg kjøpte ikkje noko egentlig. Når vi kom heim lagde vi til grill mat, og...

19.jun.2010

Heihei. :-)Som dokke ser så blogga eg nesten aldri. Eg gidde ikkje og blogge! Men eg skal prøve og blogge av og til!Men inatt har eg sove me Kine Madelen, de var kosli! Vi var litt ute, satt på dat...

NY HEADER!

No er de så lenge sida eg har skifta header på bloggen min, hatt no var de på tide igjen. :-)Rikke Marie har fiksa de til meg, eg klara ikkje de sjølv, så ho var så snill og hjelpte meg♥Q: KV...

Rikke Marie og Elise.:-)

No sitte eg og Rikke Marie på dataen og blogga og teikna. :-) Vi har kunst og handverk, og vi fikk sitte på dataen og teikne. Ette skulen skal eg og RikkeMarie på sentrume i 1 time, også skal eg på...

Bildene frå støylen

No skal eg berre legge ut bildene frå støylen, men de blir ikkje mangen for eg tar berre bildene frå Rikke Marie sin blogg(a) hihi.Anne Marte, Rikke Marie og Meg ♥Haha! Q: KVA SYNS DU OM BILD...

Støyl tur me klassa

I dag hadde vi ikkje ein vanlig dag på skulen, halve klassa var på støylen, og resten av klassa hadde tima på skulen.:-) Vi skulle hogge ved og masse anna. Og eg har egentlig ikkje gjort noko anna,...

ANBEFALING

Sorry at eg ikkje har blogga! Men eg usikker på om eg skal begyne igjen! Men unasett så har eg lest ein blogg i de siste, og eg digga den. Så då kan eg anbefale den. :-) Eg skal prøve og blogge i l...

Før eg begyne og blogge heilt sikkelig igjen vil eg vite...

Før eg begyne og blogge heilt sikkelig igjen vil eg vite kva eg skal blogge om. :-) Så då må dokke kommentere kva dokke vil at eg skal blogge om. som f.ks-outfit-videoblogg-tips osv..så berre komme...

Kanskje eg begyne og blogge igjen

No har eg hatt litt lyst og blogge ein stund, så eg får sjå om eg begyne igjen! Men viss eg begyne og blogge igjen ekje de sikkert eg kjem til å blogge kvar dag. Men eg blogga meir imåra, eller ekj...

elisekh | kommenterer tilbake:-)

14, Gloppen

Elise, og er 14 år gammal! Blogger om kvardagen min og alt anna så faller inn. Eg har verdens beste venner<3 Viss du lure på noko? ta kontakt her -> elisekvilehjelle@hotmail.com. hyggelig viss du legge igjen ein kommentar!