Blogg

Ny blogg med Kine ++ ein lang bloggpause p dinna bloggen

Heihei :- ) No hakje eg blogga p lenge her, hakje gidda rett og slett! Men no fant eg og Kine ut at vi skulle lage ein blogg ilag, og sj om de gr bra, s hpa dkke vil flle med p den ; www.e...

P vei heim

I helga har eg vert i lillehammar i konfimarsjon, og vi har sove p hotel! de syns eg e kosli, men de kan bli kjedelig etter kvart. Eg har kjpt meg tre nye ting s eg kan vise dkker nr eg kjem h...

Fjell tur

Eg har blogga masse no! fle eg d :-) Men uansett idag p skulen har vi gtt tur opp p eit fjell, og de var utrulig slitsomt syns eg! Men de var herlig og komme p toppen, de er ein god flelse. ...

God morgen

Heihei:-)Idag s skal vi vere p ein gard p skulen, s vi skal mte opp der kl 09.00! og eg bur nesten ved siden av, s eg slapp heldigvis og mte opp p skulen frst:-) Eg har hatt utrulig god ti...

The last song

For ein herlig film♥ Eg sg den p onsdag, s de vart eit litt seint innlegg om de men!har du sett den?-ELISEKH

Kyrkja

Hei folkens!Eg har vore drlig og blogge som vanlig, men viss eg forsette og blogge blir de nokk berre av og til eg kjem til og blogge, viss eg ikkje fr igjen blogg lysta! Men i gr var Kine med m...

sjuk

Hei folkens!Eg fikk s lyst til og blogge idag! Men det blir berre eit kjedelig innlegg..men eg har also klart og bli sjuk, ilt i halsen,litt yre verk,og nasa mi er heeilt tett nesten:-( hata og v...

Flink bloggar sa du?

Ehm, Ja. Eg ekje noko flink og blogge nei! Eg har virkelig glemt heile bloggen min i de siste, og eg har delt litt meir tid me venna,trening,og familien, istaden for dataen! Ekje s masse p dataen...

Voss turen

Sorry for eit seint innlegg om voss turen, eg kom seint heim igjen p Torsdagen,og d orkte eg ikkje og blogge, men s har eg ikkje blogga fr no idag! Men eg tok ikkje noko srlig bilde akkurat, t...

Hei og Hade

Heii!:-)Ditta blir berre eit kjappt innlegg, for no skal eg ete frokost dusje,og pakke ferdig! S reise eg me buss til voss me Stinefina:-) Det blir kosli! Eg skal prve og ta masse bilde, s eg ka...

Vert herlig sol i dag

Idag har sola vert herlig, mens begyntede og skye over seint om dagen..Men eg har ftt sola meg masse idag, og faktisk ftt litt farge! Eg trenge meir farge, eg vil bli bruuun. S fr hpe de blir...

Komt heim fr hytta

Heiheei! :-DNo har eg komt ned igjen fr hytta, vi har jobba mykje p taket p hytta, for take har leke litt! Og de var igrunn kjedelig og jobbe me! S de var herlig og komme heim og dusje:-) eg to...

Reise p hytta igjen

Eg reise p hytta igjen idag..S de blir ikkje noko blogging fr sndag eller mandag! Vi e alt for masse p hytta no, lei av den! Men de e jo ofc litt kosli der og:-) Kan prve og ta litt bilde, me...

Innkjpe fr tysdag

No skal eg legge ut innkjpe fr tysdag fr eg reiste opp p hytta:-) de ekje noko stort eg kjpte.Jakke fr skogstadFlis jakke fr skogstad den og.Det var de eg kjpte meg, eg mtte ha ny jakke, o...

Hytte tur

I dei to siste dagane har eg vert p hytta, seg fikk ikkje blogge osv. Stine vart me meg p hytta,s de vart kjekkare!Vi handla snop osv, s vi koste oss masse:-) eg trenge egentlig ikkje skirve...

Eg trenge header hjelp!

Eg trenge foresten header hjelp!! Eg greie virkelig ikkje og lage headera sjlv, de gr berre ikkje! S om du vil lage s berre lag s mangen du vil! Viss de e mangen s laga,vil eg ha sann avstemm...

Bildene av Meg og Kine

P vei til Alexsandra, for og bade! de var utrulig koslisuper glad idegD hadde vi komt framAw,Kine e s skjnn :*Eg tok sklie, de e kjekt!HerligDei stolane e gode og sitte iDe var sann sol greie i...

Frukt <333

Hei!Tenkte eg skulle berre legge ut eit kanskje litt usaklig innlegg. Ista t eg noko sjukt godt, de e s herlig og ete! Og noko meir har eg egentlig ikkje og skrive, uten at seinare/snart kjem de ...

Ny klippt

Heihei!Eg har legge ut bildene av meg og Kine seinare ikveld!Men idag kom eg ned igjen til Mamma, ogs fikk eg endelig klippe meg! Eg har hatt s sjukt flisette og ekelt hr, no var de deilig og f...

Feil data

Eg kan ikkje blogge me bildene ifr dagen fr, fordi eg har feil data no, og den dataen bilda e i, e me Mamma, og no e eg me Pappa. Men viss dkke vil at eg skal legge dei ut p Sndag-Mandag, s k...

Innkjp

Hei!I natt sov eg oss KineMadelen! De var utrulig kosli! De e lenge sida eg har overnatta me ho. Vi har tatt mangen bilde, s eg skal lage eit innlegg seinare idag, eller imra om de:-) Men idag ha...

Jordbr og sol

No sitte eg ute, og nyte sola og ete jordbr! herlig♥ Men eg skrive ikkje s langt, forr eg ser nesten ikkje ka eg skrive,s viss de e ein skrive feil nokon plass, s e de fordi eg nesten ik...

Litt bilder og innkjp fr ferien

Heihei!Eg e sikkelig treig me og blogge! Eg skulle egentlig blogge me innkjpa p ferien, men de vart ikkje! Igr kom eg heim igjen i 5-6 tida,og de var deilig og komme heim! borte bra,men hjemme b...

Litt om meg

Eg har sann egentlig ikkje skreve s masse om meg p bloggen min,s no tenkte eg at eg kunne skrive litt om meg!Eg heite Elise Kvile Hjelle, er 14 r gammal,er fdd 11.feb. Fr budde eg p Hjelle(b...

Onepiece

No har vi komt til sandefjord! eller vi kom der i 5 tida ca. Og her fikk eg inn internett der vi bur! jippi:-D Idag har eg sola meg,gtt tur,vert i byen,ste i bil, og kosa meg! Og no spela Mamma o...

Kristiansand

Eg fikk internett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja eg har prvd og ftt internett masse no! Og endelig har eg funne ein plass der de var internett! :-D Eg har vert i byen og handla klede,sola meg,p...

Elise er p ferie!

Heisann! :-)Elise er p ferie i Kristiansand, og ho fr ikkje inn internett s ho fr ikkje blogge fr ho kjem heim igjen.- Rikke Marie

I dag reise eg til..

Kristiansand! Eg gleda meg veldig til reise no! kl gr alt for treigt! Eg reise ikveld kl 18.00 ogs kjem eg fram ca. kl 07.00 i mra tidlig, uff de blir ein lang kyre tid, men eg har DVD og sj...

Fr ikkje sove..

Eg skulle prve og legge meg tidlig idag, men de gikk ikkje:-( eg la meg halv 12 og her ligge eg LYS vken..s eg mtte berre starte dataen, hakje noko anna og finne p uansett.eg gidde ikkje og ta...

Ferietur

Eg hakje sakt kor eg skal i sommar! S i sommar skal eg til Kristiansand, eg gleda meg veldig! Vras familie og Onkel,tante, og sskenbarna mine vi skal reise ilag, ogs skal vi vere i kristiansand...

Heihei! :-D

No blogga sjlvaste RIKKE MARIEp blggjen te ho Elise kvile hodelaus! :L Eg har jo sann knakande godee hunor , soee ja! :LMen eg vil berre seie kor ufattelig gla eg e i deg elise , du betyr ufatte...

Idag har eg..

Idag har eg..Eg og RikkeMarie gikk ned til bussplassen for at Mamma skulle hente oss.Plokka vill jordbr mens vi venta p Mamma! de er godt de♥Eg dansa regndansen mens vi venta p Mamma.Rikke...

Fjortiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

Hei!I natt har eg ovarnatta med Rikke Marie, vi har vore p dataen,hypre, og hatt de kjekt! Ogs idag vakna vi halv 2, ogs t vi frokost og stelte oss osv..ogs etter ein stund for vi ned til meg,...

Sola

Sorry for 0 blogging i de siste! Eg sov p hytta igr natt, ogs nr eg kom heim igjen gadd eg berre ikkje blogge! Men no blogga eg:-) Idag har eg jobba her heime ute! eg har tynna eple, de er ei...

Taco

Idag har eg gjort ingenting, eller eg passa Emil bitte litt idag, ogs no har eg nett ete taco! Nam♥ Eg har egentlig ikkje s masse og skrive, og eg har ingenting og blogge om, s de er gansk...

Jogga

No har eg nettopp vert og jogga! De trengte eg virkelig sann egentlig! No har eg nett tatt ein lang dusj, og no skal eg prve og finne ei go film p tven.uten sminke,ser ikkje bra ut........har du ...

Hot or Not?

Eg har ditta skjrte sjlv d! Eg lika de veldig godt!Hot or Not?-ELISEKH

Venta p at Kine skal bli ferdig i dusjen

No har eg sykla inn til Kine, ogs no er ho gtt i dusjen mens eg fikk lne dataen hennas! Ho er no bra snille ho.♥Seinare i kveld skal vi sj eclipse, eg gleda meg veldig! Eg har hyrt den s...

...

Ja eg har rota me bloggen min no! eg skulle prve og f mindre profilbilde,ogs vart de berre rot! Men eg fr nokk fiske de imra hpa eg! De ser litt dumt ut, men berre oversj de (y)natta-ELISEKH

Eit bilde eg lika s godt

De er eit bilde s eg lika s godt av Meg og Kine♥ Ho betyr s masse for meg! Og eg er s glad i ho! Ho er alltid der for meg nr eg trenge ho!Har du eit bilde du lika veldig godt?-ELISEKH

Lys VS mrkt hr

Hei!Eg hakje s veldig masse og blogge om s d tar eg berre ein VS idag! Men idag s har eg hatt besk av Ruben♥ Alltid kosli og ha besk av Ruben! Ogs ette de kom Besta og Besten og vi har...

Sommaren er her :D

Endelig er de blitt fint veir igjen! Igr var de heilt bl himmel og deilig sol, og idag er de overskya, men de er 23 grade uansett de er herlig♥ I dag har eg vert nede me sjen me Mamma og l...

INNKJP

I dag sto eg opp halv 8 og reiste til frde med Mamma og ste faren min Mads! Eg skulle kjpe cardigans, men eg kjpte ein tjukke gensar og :-) Eg prva og spare litt penga s eg kan ha til eg skal ...

NYTT HR

HEI!I natt har eg overnatta oss Kine, vi sov i kjellaren til Kine, og der sg vi ein film s eg huska ikkje kva den heite, ogs t vi godteri, og prata og koste oss! Eg koste meg vertfall! Idag vk...

NATTA

Eg har sikkelig blogglyst no! S no tenkte eg at eg skulle berre blogge eit natta innlegg. :-) Eg haregentlig ikkje s masse og skrive..Men idag har eg jo vert me Rikke og vi har jobba, og vore me ...

Nytt design

Eg er blitt sikkelig lei av bloggen min no! den var ikkje kjempe fin! S no har eg endra skrift, ny header, og ftt strre pofilbilde, eg skal endre meir, men ikkje end. Headeren lagde eg veldi kj...

Telt tur p verandaren

Heeei!I dag har eg passa lille broren min Emil. Og ette de for eg og mamma ein liten tur ut ti Eid for og handle litt osv.. eg kjpte ikkje noko egentlig. Nr vi kom heim lagde vi til grill mat, og...

19.jun.2010

Heihei. :-)Som dokke ser s blogga eg nesten aldri. Eg gidde ikkje og blogge! Men eg skal prve og blogge av og til!Men inatt har eg sove me Kine Madelen, de var kosli! Vi var litt ute, satt p dat...

NY HEADER!

No er de s lenge sida eg har skifta header p bloggen min, hatt no var de p tide igjen. :-)Rikke Marie har fiksa de til meg, eg klara ikkje de sjlv, s ho var s snill og hjelpte meg♥Q: KV...

Rikke Marie og Elise.:-)

No sitte eg og Rikke Marie p dataen og blogga og teikna. :-) Vi har kunst og handverk, og vi fikk sitte p dataen og teikne. Ette skulen skal eg og RikkeMarie p sentrume i 1 time, ogs skal eg p...

Bildene fr stylen

No skal eg berre legge ut bildene fr stylen, men de blir ikkje mangen for eg tar berre bildene fr Rikke Marie sin blogg(a) hihi.Anne Marte, Rikke Marie og Meg ♥Haha! Q: KVA SYNS DU OM BILD...

Styl tur me klassa

I dag hadde vi ikkje ein vanlig dag p skulen, halve klassa var p stylen, og resten av klassa hadde tima p skulen.:-) Vi skulle hogge ved og masse anna. Og eg har egentlig ikkje gjort noko anna,...

ANBEFALING

Sorry at eg ikkje har blogga! Men eg usikker p om eg skal begyne igjen! Men unasett s har eg lest ein blogg i de siste, og eg digga den. S d kan eg anbefale den. :-) Eg skal prve og blogge i l...

Fr eg begyne og blogge heilt sikkelig igjen vil eg vite...

Fr eg begyne og blogge heilt sikkelig igjen vil eg vite kva eg skal blogge om. :-) S d m dokke kommentere kva dokke vil at eg skal blogge om. som f.ks-outfit-videoblogg-tips osv..s berre komme...

Kanskje eg begyne og blogge igjen

No har eg hatt litt lyst og blogge ein stund, s eg fr sj om eg begyne igjen! Men viss eg begyne og blogge igjen ekje de sikkert eg kjem til blogge kvar dag. Men eg blogga meir imra, eller ekj...

elisekh | kommenterer tilbake:-)

14, Gloppen

Elise, og er 14 r gammal! Blogger om kvardagen min og alt anna s faller inn. Eg har verdens beste venner<3 Viss du lure p noko? ta kontakt her -> elisekvilehjelle@hotmail.com. hyggelig viss du legge igjen ein kommentar!